måndag 8 november 2010

Guld och anka

I lördags hittade jag dessa!!! Var fanns de när 2009 skulle bli 2010??? Då hade jag kanske kunnat börja uppskatta att fira nyårsafton!! Nu kanske de inte känns så aktuella, men de klär mig i alla fall.

ShrekBengt är nyduschad!!

Sen var det då dax för söndag och allsvenskan skulle avgöras! Annette, Bodil och Janni kom hem till oss och tillsammans kunde vi se Malmö FF vinna GULD!! Fantastiskt roligt!! Och jag, Annette och Bodil har kommit på mycket bra ideér om framtida matcher. Vi ska ha en "hoppare" som vars enda uppgift är att stå och studsa upp och ner framför målvakten i motståndarlaget för att störa honom! Och var står det att man bara får ha EN målvakt?? Nä, ställ in 10 spelare i målet och ha en kille ute på plan som bara springer och stör de andra! Även om det gick vägen igår så behöver vissa i Malmö vår coaching, bla i spottning, klippning och dribbling!

Efter matchen så bar det av till farmor där anka intogs, och jag åt som om jag aldrig hade sett en skinnlös anka förut. Och det har jag ju inte iheller.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar