måndag 2 maj 2011

Medans "moffet" verkar....

.....så passar jag på att sitta vid datorn för att uppdatera lite på bloggen. För det är inte ofta jag kan sitta, så jag får passa på medans man fortfarande är lite bedövad av morfin. Jo istället för åka till jobb i morse så blev det akuten för mig. Stod inte ut längre, har inte sovit på 2 nätter och smärtan var olidlig.
Så de nya buden är nu att jag är sjukskriven på heltid i 3 veckor, under tiden så hoppas vi att jag får tid till MR, och sen skall jag till ryggteamet. Med sjukgymnastik och ännu mer smärtstillande så hoppas jag att smärtan avtar.
Läkaren sa att med de nervsmärtor jag har så måste jag ta symptomen på allvar. Så jag lyder! Innan jag gick fick jag lite smärtstillande injektioner, de hjälpte ganska bra, smärtan fanns kvar men jag kunde stå ut med den.
Nu blir det ryggläge igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar