måndag 2 april 2012

Helguppdatering

En trött fredag i soffan framför Lets Dance lockade inte särskilt så jag kollade vad som hände i stan och hittade en konsert på KB, så då stack jag och mannen dit. Gillar spontana saker, brukar ofta bli kul när man inte planerar och trixar så mycket innan.

Detta var kvällens öl, och den var mycket god!! Ska inhandlas!!


Efter måååånga försök att få till ett foto på oss båda så blev detta det bästa.....hahaha


Förbandet var ett gäng unga killar som kallades Screamer, de skrek inte särskilt mycket alls faktiskt. Men de gav verkligen järnet trots den lilla publikskaran. 


Sen var det dax för huvudbandet, Skintrade. En band som ploppade upp på 90-talet, släppte nån skiva och fick vara förband till bl.a DAD. Nu efter 19 år tyckte de att det var dax att damma av instrumenten igen. Det gick väl så där bra....jag tyckte nästan förbandet var bättre. 


Det var gott om plats i alla fall


Klart man skall fotas med en i bandet....här grabbade jag tag i Screamers LILLA sångare....hahaha


I lördags så var min syster, bror och svägerska hos oss. Vi åt och drack och umgicks :)
Emma var jättesugen på efterrätten men det var inte helt lätt för henne att få tag på hallonen.....




Men till sist sååå......


Visst är de söta ;)


Annette såg faktiskt mest rädd ut....och i bakgrunden gör Peter Irish med vaniljglass, som han lärt sig på sin nya "app" :)


Annette skulle spå i kort och en som var uppe på tapeten hela kvällen dök även upp här!! Camillo!!!


Fin vårbukett fick vi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar