måndag 18 augusti 2014

Sommaren är slut....

Och fort gick det!!! 
I onsdags var det denna klädseln som gällde för mig.....har typ gått i denna outfit hela sommaren, men nu är det nog slut på det. 


Nu är värmeljusen tända, allt för att få lite värme. 


Men jag ska inte låta vädret påverka min sista semestervecka! För joooooo jag har mer semester :)!! 
Så igår trotsade vi regn och blåst och såg Världens snabbaste allsång på Malmö festivalen. Så himla kul och bra dom är!! Så nästa år hoppas jag få se dom på en scen och inte i ett litet knökfullt tält!

Ja just det, sonen är hemma från sin utlandsvecka :) !! Denna gång med en stukad fot.....suck!!! Men skönt att han kollar hur sjukvården fungerar i alla länder han besöker, så kan andra åka dit och vara lugna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar