torsdag 24 mars 2011

uppdatering

Jag andas alltså finns jag! Veckan inleddes med migrän och som vanligt så var man halvkass efter. Men jag orkade ändå umgås med en arbetskamrat på tisdagen efter jobb, vi åkte till småbåts hamnen och drack kaffe. Sen bjöd hon på paj hemma hos sig. Gott och trevligt att umgås med henne lite eftersom hon är sjukskriven ett tag framåt nu. Men det blev ju ganska sent, Peter var snäll och hämtade mig vid 23.
Sen upp tidigt nästa dag för att vara i Lund på möte klockan 8.00. Och jag skulle se lite presentabel ut oxå eftersom jag var speciellt inbjuden till en arbetsplatsträff för att prata och informera om mitt jobb, puh. Men det gick bra.
Idag var det nytt möte i Lund, Och nu behövde jag verkligen tänka på hur jag såg ut för vi blev fotograferade till vår hemsida....usch inte kul. Jag blir bäst på foto när jag har druckit en vinare eller två, men det funkade ju liksom inte att göra det idag.

Idag är jag gräsänkling (jäkligt konstigt ord, förresten) igen, Peter åker på Internat tills imorgon och sen åker han direkt till fiske fredag-lördag. Så ikväll får jag ha TV:n ifred och då skall jag titta på hockey ;) Inte för att han har något och säga till om när det gäller mitt sporttittande, men det låter bra ;) Har inte bestämt mig för vilket lag jag skall heja på men det lutar åt AIK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar