torsdag 29 september 2011

Absolut torr och ont

Inhandlade denna deo (eller deo är det inte egentligen men vem bryr sig) för nån tonåring här hemma hade hört att den skulle vara kanon. Och jag var ju så klart först ut att testa den och nu kan jag bara säga att jag går omkring och ser ut som jag har meloner under armarna!! Fy satan i helvete vad det svider!! Första gången jag tog på det var där inga som helst problem. De rekommenderar att man tar på det en gång i veckan men näääää tyckte jag, så jag skulle använda den varje dag. MEN det tycker jag inte nu längre!! Ni kan se mig i morse när försöker tvätta bort skiten från min skinnflådda hud...iiiihhhhhaajjjjjjj!! Och nu kan jag säga att det är inte alls mysigt att svettas nu för då svider det ännu mer, så det blir ju jättehärligt att gå på gymmet idag (NOT)!! Och ett tips till: Ta INTE vanlig deo på efteråt!! Vilken idiot skulle förresten komma på den tanken??!!

2 kommentarer:

  1. Nu vet jag din nya inriktning för bloggen! Konsumentvägledning!

    SvaraRadera
  2. Eller humorblogg för jag garvar varje gång jag läser :D

    Men ett tips: Ta absolut torr precis innan du ska sova, då känner man inget om det skulle börja svida.. :D

    SvaraRadera