tisdag 10 april 2012

Påsk is da shit!

Denna påsk tillbringade jag och Peter i stugan, det är några år sedan sist, renoveringen gjorde liksom det omöjligt att vara där innan. Men nu så....Tvätttiden på torsdagen mutade vi flickorna att ta så vi stack redan då. När jag tittar igenom foton från helgen så är det mest en massa mat och dryck hela tiden....kan inte förstå det, vi gjorde ju en massa annat oxå....som att sova och spela Rumble ;)

Vin och stinkande ostar passade perfekt, och det är INTE Nutella i burken ;)


Nya sänglampan passade perfekt :)


Typisk stugfrukost


Påskamat intogs


På lördagen vaknade man med detta utanför fönstret...:(


Har jag sagt att jag ääääälskar mitt (ja det är inte bara mitt men det är jag som planerat det) kök??


Fick fina påskgula blommor som passade perfekt i köksfönstret


Lite stockar....


På söndagen var det soligt och fint så då blev det ett par timmar i solen och årets första fräknar  man fick :)



Krovgrillning eller rättare sagt ELDkorvsgrillning


Oxå sista bilden blir så klart på mat den med ;) Grillat muuums



2 kommentarer:

  1. Jättefina kort det känns hur mysigt ni har haft det, och ditt kök är perfekt planerat. Inget kök är fullkomligt utan rödvins boxen.

    SvaraRadera