fredag 13 april 2012

In Flames Köpenhamn

Igår var det äääntligen dax för In Flames konsert på Vega i Köpenhamn. Vi träffades hos oss innan för att värma upp med öl och musik så man kom i rätt stämning. Och vi lyckades ;)



Allt blir mycket roligare när man gör fina grimaser på fotona....


Hårda killar


På plats på Vega, trångt men en härlig stämning


Death Destruction var förband, och visst känner vi igen Jimmy (sångare i Dead by April)



Jag har inte riktigt förståt att man ska se arg ut....


Så är det äntligen dags för In Flames.....







 Jag tog en hel del foton men de blev kanske inte så bra egentligen när man tittar igenom dom idag så här dagen efter. Men vad tusan gör de ;)
Det var helt klart den bästa In Flames spelning jag varit på hittills, och jaaaa!!! jag vet att jag säger det efter varje gång jag sett dom, MEN att se dom på ett så pass litet ställe med en fantastisk publik gjorde denna spelning till den bästa (hittills)! Det behövdes ingen pyroteknik för att det skulle smälla ordentligt. Så nu är det dax att börja spara till Metaltown i sommar så man får se dom igen ;)

3 kommentarer:

  1. Tack för bild 5 och 6 .... ;)

    SvaraRadera
  2. hehehe ;) jag missad tyvärr att ta foton när han helt plötsligt blev väldigt svettig och tog av sig tröjan.....

    SvaraRadera