torsdag 13 september 2012

Värsta

Finns det nått värre än att vara förkyld, så där så näsan rinner hela tiden? Speciellt ena näsborren då, och på natten är den helt igentäppt. Ska man då ta nässpray i bara den, eller?? På kvällarna är man så kass, fryser och skakar, så man tror inte man kan jobba nästa dag MEN jo ser du, för på morgonen mår man bättre! Så det är bara att asa sig iväg.....kul!! Det är den värsta förkylningen!!
Inte nog med detta så har jag fotskav, eller rättare sagt tåskav! (har nämnt detta innan att i vår familj så är det foten som har skav, inte skon - därför fotskav)! Nu har jag då megastora blåsor på två tår, vilket gör att jag endast kan ha ett par sandaler för att jag överhuvudet skall kunna gå, så jag är evigt tacksam att vädret ligger över 12 grader, så det inte ser helt konstigt ut. Men eftersom jag fryser pga min förkylning så hade det varit skönt att ha riktiga skor på sig.

Summasumarium: Kombon förkylning och fotskav får inga poäng av mig, alls!

1 kommentar:

  1. Stackars lilla Marlene jag skickar många krya på dig kramar här. Hoppas det gör nytta. Kramis från en i korridoren.

    SvaraRadera