måndag 22 april 2013

EFIT

Upptäckte att denna söndag var en sk. ettfotoitimmen-dag, så då körde jag igång....tog sovmorgon så första fotot är kl 11 och kaffe intages i solen på balkongen.


Kl 12.00 så testar jag flickornas goodiebags de fick från Make Up Store.


Och även efter duschen kl 13.00 så hittar jag mer kul att testa....


Kl 14.00 har mannen kommit hem från stugan och intagit sin plats i soffan


Men 15.00 tar vi oss ut i solen.....


och åker ner till havet där halva Malmö också finns


Kl 16.00 får jag en omelett av mannen som lite sen lunch


17.00 "grillas" det flintastek i ugnen till resten av familjen.


Kl 18.00 och 19.00 ser det ut så här.....soffläge...


Kl 20.00 hänger jag med ut och när sonen övningskör.....runt och runt och runt i Fosieindustriby....Men det gick ju hur bra som helst!!


21.00 slår då huvudvärken ut mig och resten av kvällen tillbringas i soffa/säng och Emma och Peter turas om att massera mitt huvud.

Asså  mina EFIT dagar är ju bara hur kul som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar