söndag 16 juni 2013

Uppdatera


Jo jag lever!! Bara inte haft tid och uppdatera här men nu så får ni allt ni behöver veta.

Tog en spontanrunda till Möllan med mannen och åt god risotto. Sen till Paddys för umgänge och liveband.


Var på invigning i Ahmads butik och fick goodiebags


En dotter var ett dygn i Göteborg och sonen några dagar i Warsawa


Det har tränats


Det har varit en trevlig kväll med god mat på Mosaik men HR gänget


Peter har hittar ett perfekt förkläde till honom


Vi har firat farmor med god mat och dryck


Efter en runda på stan med en väninna så hamnade jag mitt i Malmömilen 


Men lyckades ta mig därifrån och tog mig till Trelleborg och firade Jennies examen


Även hittat ett perfekt linne som passar jättebra till nya jeans ;)



Ja det var väl det hela. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar