torsdag 18 mars 2010

Nedräkningen har börjat!



Idag är det 15 dagar till jag och Ph åker till New York.....jag längtar såååå himla mycket! Och idag kan man verkligen säga att det närmar sig. Vi skall vara där 1 vecka, och den blir väl lika intensiv som den brukar. Joooo, vi har varit där innan. Ph och jag var där juni -07 och innan dess var jag där -03 och -05. Men man kan inte få nog av den staden. Jag kan längta så mycket så det kniper i magen (om ni vet vad jag menar). Det är snart dax att börja planera vår vecka mer noga, jag har köpt en ny turistbok, vi måste ju vara uppdaterade. På planeringen står; Frihetsgudinnan (var inte där förra gången), Empire, Top of the Rock, Bussturer (nightloooop & hoponhopoff), Bio, Central Park, Hockey, shoppnig på Macys (och överallt), TGIF, Brooklyn och mycket mer. Vi skall ha datorn med så jag skall försöka blogga, om det är så att ni vill hänga med till The Big Apple.

1 kommentar:

  1. Klart att jag vill hänga m till N.Y!!! Ska bli kul att läsa !!
    /A

    SvaraRadera