söndag 14 mars 2010

Överraskningsfest!




Peter var iväg tidigt, när han sen kom vid middagstid så fick jag paket och ett kort där det stod att jag skulle vara redo kl. 18,00 för att ge mig iväg. Jag fick en fin tröja med texten "jag är inte 40, utan 20 med 20 års erfarenhet". Denna skulle jag ha på mig med en guldkeps. En lååång väntan blev det sen innan klockan blev 6, men jag var redo i min utstyrsel. Sen bar det iväg i taxi till Gullviksskolan, då visste jag att det skulle bli fest!! När jag kommer in i lokalen så är där fullt med bekanta ansikten. Jag var helt väck, fattade knappt att alla dom var där för min skull...helt underbart!! Fantastiskt god mat, god svalkande dricka, fantastisk musik, men utan alla ni som var där hade detta inte betytt någonting!! Jag kan inte sluta le hela tiden när jag tänker på igår!! Jag vill tacka er alla!! Tack Peter och våra barn, svärmor och Stefan, Mamma och Lennart, Annette och Sandra, Christian och Jennie, Greta, Anders och Jonathan (Annika och Ida oxå även om ni inte var med av förklarliga skäl), Bengt, Alice, Madda, Emil (xtra tack för sångerna) och Jasmin, Bodil, Viktor och Janni, Piot och Vanessa, Vesna och Peter, Sandra, Marie och Roooonie, Ann-Louis, Jimmy och Hasti, Katarina och Roland, Fredrik och Maria (även om kräksjukan gjorde så att ni inte kunde komma, Johan, Johnny och Malin. Tack än en gång!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar