fredag 12 mars 2010

Suprise!!


Jag hatar överraskningar, på riktigt!! Jag är en kontroll människa ända in i benmärgen. Jag måste veta allt som händer runt omkring mig och som jag är/kan/vill bli inblandad i. Jag vill kunna påverka och styra. Men nu så händer det nog något....som jag inte har riktigt koll på. Att fylla 40 innebär att alla runt omkring en, vänner, familj och arbetskamrater får rätten att jävlas med en. Och på söndag är det min dag, men ingen väljer en söndag för fest och kalas, eller? Min man är inte den smidigaste personen som finns, han har dessutom fruktansvärt svårt att behålla en hemlighet. Det riktigt bubblar om honom nu, han spricker snart! Men han tror att han är superhemlig, det är så gulligt. Jag kan avslöja för er att jag tror att jag har lite koll...men säg det inte till någon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar