torsdag 6 maj 2010

Duvan





Jag har ingen speciellt vacker utsikt från mitt rum på jobb. Där står ett gigantsikt träd som jag inte kommer ihåg namnet på. Men i trädet på en gren ganska nära mitt fönster har jag ett duvpar som bor. De har just nu ägg som de ruvar på. Så det lär väl bli lite smått där så småningom. Kan ni se henne? Kan ni oxå se så lite knoppar det har kommit och vi är inne i maj nu?? Vad är detta?? Och sååå kallt det är. Jag höll på att blåsa bort idag. Jag är såååå trött på att frysa hela tiden! Jag vill ha sommar!! 30 grader och INGA vindar!! Åhhhh hoppas vi får en sådan sommar! Och den kan gärna börja nu för min del. Läser en blogg av en tjej som bor i Umeå och de hade hagel och snö innan idag, så jag borde kanske inte klaga. Men det känns inte helt avlägset om det skulle snöa här nu, så kallt är det!! Så vi tar lite sommarbilder oxå ;)

2 kommentarer:

  1. Hahaha.....2 duvor och jag har aldrig sett en enda innan :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha.....som ruvar!!! Duvor har jag sett hahaha

    SvaraRadera