måndag 24 maj 2010

Måndag (igen)

Fy vad denna helgen gick fort, jag hade gärna fortsatt vara ledig men då skall alla andra oxå vara lediga så man kan umgås och bara göra roliga saker. Det känns som jag redan gått in i semesterläget....hm...kanske lite tidigt men men..Om jag börjar nu så är jag ju van sen när semestern äntligen kommer ;)

Stämplade in 06,03 på jobb i morse, så tidigt har jag nog aldrig varit där. Men då kunde jag åka med Peter och jag vaknar ju ändå när han går upp så varför ligga där och låta flexen ticka bort. Så det innebar att jag kunde gå hem 14,30, inte helt fel men kan säga att jag är ganska trött nu. Tänk när jag jobbade i vården och alltid var på jobb vid den tiden...jag vande mig aldrig vid dessa tidiga mornar. Så imorgon blir det sovmorgon (igen).

Fotona är från nya Akuten i Malmö...

Jaha vad är detta??

Modernt


1 kommentar:

  1. Man kan verkligen undra vad det är ??? Har "mina" pengar gått till det??

    SvaraRadera