fredag 20 augusti 2010

04.08

Inatt vaknade jag med ett ryck! Har sonen kommit hem?! Han skulle på det andra försöket med deras tältfest, även denna gången UTAN tält (jag orkar inte förklara hahaha). Så jag for upp och ut i hallen och ser att hans dörr är öppen...suck. Måste ringa honom och höra! In igen till sängen där jag alltid har min mobil OM han skulle mot förmodan skulle höra av sig. Tar upp den och sitter hur länge som helst men den går inte att låsa upp! Trycker på en massa knappar och kommer då på att min nya mobil INTE har knappar....hahaha...jag sitter och försköker ringa med fjärrkontrollen hahahahaha, men visst är de lika ;)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha ......otroligt lika:)

    SvaraRadera
  2. Ah nä!! Ha Ha Ha!!
    Slår du om kanalerna med mobilen?
    M-M
    Hoppas han kommit hem nu. .

    SvaraRadera