tisdag 24 augusti 2010

Up to date

Dessa två sensate dagarna har gått oerhört snabbt, på jobb har det varit fullt upp med fakturaskrivande inför stängningen idag. Jag låg ju lite back eftersom jag var hemma förra veckan. Men det löste sig.

Igår efter jobb träffade jag en vännina för att göra vår årliga runda på festivalen. Fick även träffa hennes goa Mattis en stund innan hans pappa hämtade honom. Sen skulle vi hitta något att äta, och det började verkligen ösa ner! Vi köpte mat och satte oss på en uteservering med markis över, vi var nog de enda på hela festivalen som inte gav upp och åkte hem. Där satt vi och flabbade i två timmar, sen gick vi när det var lite upphåll för att inta efterrätt, och passade på att lyssna lite på Nisse Hellberg.

Sen skildes vi åt, och jag möte min syster i 60-tals tältet. Där var det dax för Håkan Brink. Så det var fullt ös och väldigt varmt.


Håkan stod aldrig still så det var svårt att få ett bra foto..



I söndags så var Peter och jag oxå uppe på festivalen för att lyssna på Lars Winnerbäck, Hela torget var smockat av folk. Vi träffade en gammal kompis, så vi tre försökte ta oss en bit närmare scenen, men vi kom inte längre än så här. Men det var en mycket bra konsert, varade i hela två timmar och hade tre extranummer.


Innan på dagen i söndags så var Peter uppe en runda i stugan, och kom hem med detta gula godiset ;)) Passade perfekt till söndagssteken som jag gjorde.
Sen så har skolan börjat, alla våra tre barn går nu i gymnasiet! Nja ......imorgon bär det av till Gymnasieintagningen med den ena....allt blir inte som man tänkt sig. Men jag tror att det löser sig till det bästa, man skall lita på sin magkänsla!






1 kommentar: