onsdag 25 augusti 2010

Nytt

Idag har jag flyttat till nytt!! Jag har fått eget rum på jobb ;)) Har nu i två och ett halvt år, sedan jag började på ekonomiavdelningen faktiskt, delat rum med en kollega. Eller nja vi hade vars ett litet kryp in och där fanns en dörr men den gick inte att stänga för hans skrivbord tog emot. Så ibland, mest när vi båda pratade i telefon så ekade det så man visste inte vem man pratade med. Men nu har jag ett eget jättefint rum, som jag skall handla lite krukväxter till imorgon!
Emma har nytt gymnasium!! Hon kände att hästar är hennes hobby och inte vad hon ville jobba med i framtiden, så vi var på gymnasieintagningen idag och hon gick därifrån direkt till sin nya skola och hant till och med vara med på någon lektion. Så nu går hon Handel/Turism på samma skola som Julia ;)) Kanske de hamnar i samma klass till sist igen....
Sista nya för idag är att jag testar nytt tvättmedel.....kul (NOT)

1 kommentar: