fredag 10 december 2010

chance (nej jag har inte stavat fel!)

Var en runda i Danmark igår (foton kommer sen) och där på parfymavdelningen på Magsasin såg jag den! Först tänkte jag att; nej jag vet ju hur den luktar....jag behöver inte dofta på den. Men det var som om jag inte kunde kontrollera mina armar.....helt plötsligt står jag där och sprayar hela mig med denna doften. Så nu är det kört!! Denna påminner sååå mycket om N.Y och den är så himla god. Doften finns fortfarande kvar på min jacka så nu sitter jag här på jobb, har hängt jackan bakom mig på min skrivbordsstol och njuuuuter av doften ;)) Hoppas ingen kollega kommer in bara......men då kan jag ju säga att jag fryser....eller att min stol fryser??!!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh .... jag kan föreställa mig doften ... vill oxå ha :)

    SvaraRadera
  2. Du får önska dig av tomten : )

    SvaraRadera