fredag 11 november 2011

Ska jag ensam uppfostra hela världen??

Säg att du har en ny frisyr och möter en vän/bekant/kollega. Hur ofta får du då höra "Snyggt! Men jag kan inte ha den färgen/luggen/längden". Eller du har en ny klänning och möter en vän/bekant/kollega och får då höra "Snygg! Men jag passar inte i den färgen/modellen/längden"

Hallå!! Jag skiter i om DU passar i det!! Jag har inte köpt klänningen eller varit hos frissan för DIN skull! För att du ska få lite alternativ på din egen frisyr. Eller klädråd. Är det ett sätt att ge beröm så kan jag säga att det funkar dåligt!! Ibland är det bättre att hålla käften!
och.......... NEJ, jag har inte PMS idag!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha man skulle kunna tro du hade mamma :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, kan själv få höra när jag berättar om något jag skall göra varför dom inte kan/vill göra det. Jag skiter i det jag är glad för min skull.
    A-L

    SvaraRadera