måndag 19 mars 2012

EFIT

Det var ett tag sedan jag körde EFIT, så då tyckte jag det kunde passa bra att göra det en lördag när det händer lite kul saker. Så efter en rejäl sovmorgon så blev detta dagens första foto, äggkokning kl 11.00, kul va?!


12.00 var det dax för soffan för att hänga med i vad som hände i skidskyttet.

 13.00 så fick jag bevisa för Jennie att jag hade kommit ihåg att printa ut biljetterna.


Började så smått förbereda kvällens hårdrocksmiddag och då har klockan hunnit bli 14.00.


Vid 15 snåret så har jag klädbekymmer, men det blev denna outfit.


16.00 och det hackas grönsaker....chop chop


17.00 så får vi äntligen äta


Vid 18 så är det dax att visa musklerna


vid 19 så beger vi oss mot KB, allt i hårdrockens tecken....men Jennies tecken visar egentligen något annat.....


vid 20 är vi på plats och öl i plastglas är väldigt mycket hårdrock


Sen är det då dax för kvällens band, Mustasch att rocka loss. 



Jag kom väldigt nära Ralf efter spelningen, men Peter missade att ändra från film till kamera så resultatet blev denna filmsnutt på 2 sekunder haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar