fredag 4 maj 2012

Party party och övrig uppdatering

Oj vad det var länge sedan jag fick tid att skriva på min lilla blogg, men från och med nu så skall jag försöka skärpa mig, det gäller ju att fokusera på de viktiga sakerna i livet ;) och är man bloggare så får man faktiskt ta sitt ansvar :)

Nåja nu tillbaks till det viktigaste, flickornas, eller man skall kalla dom unga kvinnor nu (??), födelsedag. Att fylla 18 har dom typ väntat på sedan de blev 16, så det var en stooor dag :)
Rätt skönt att slopa serpentiner och ballonger som kalaspynt, och de blommiga engångstallrikarna fick vara basen för mitt partystyling-tema


 


Som vanligt så blev fotograferingen från kvällen inte så bra, man har liksom ett annat fokus än att springa med kameran hela tiden. Till nästa fest/kalas skall jag helt klart anlita en av gästerna som fotograf, då kanske man själv oxå kan komma med på ett stackars foto.

Dessa 2 fick jag i alla fall med :)

Sååå var det dax att testa en av presenterna......en väldigt grön shot




Finaste döttrarna i heeela väääärlden



Ja detta var ungefär vad foton jag fick från deras 18 års dag, så om någon av våra gäster har fler bilder så tar jag tacksamt emot dom. I gengäld så kan ni få en video där två av våra gäster dansar till "Nosa nosa" i köket, den gick nämligen inte att lägga upp här på bloggen, men kan nog bli värd en hel del pengar om den hamnar i rätt händer ;)

På lördagen var det dax igen, men då för oss lite äldre. 4 band spelade på Jägersro och jag, Peter, Bodil och Johnny drog dit. Mat och lite dricka ingick i biljetten, oxå så klart underhållning i form av Rock ´n roll.


På söndagen drog vi till stugan.....

Så här såg det ut innan jag brände mina skenben, vita och fina. På kvällen så mina ben ut mest som Dannebrogen ;)


På Valborg tittade vi på brasan....



och för att få med lite fler element så drog vi ner till vattnet efter....



Förlåt mig Emma!!!! Jag kunde inte låta bli ;) Jag älskar dig <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar