måndag 29 oktober 2012

Mässor och musikal

Har varit en sådan där riktigt späckad helg med massor av kul saker. Varför ska allt kul hända på samma helg? Kan de som planerar inte sprida ut det lite?? Nu är det måndag och jag är helt slut ju!!

Jaja så här var det iaf......

Rockmässa på Baltiska Hallen. Och där fick man se Världens största Iron Maiden samling, lite krimskrams med dödskallar, massor med LP-skivor och en del avdankade (fd) kändisar. Bilden på Mike Tramp har jag snott (näää hon skickade den faktiskt till mig) av  Jennie.


Sen på kvällen var det dags för musikalpremiär på Slagthuset. Fantastiskt rolig musikal där hela publiken sjöng med i alla nummer :) Eftersom jag är lite feg när det kommer till att ta foto på kändisar så blev det en bild bakifrån på Skånes Stolthet.....Peps Persson :)


Både fredagen och söndagen så var vi på Älska Mat och Vin Mässan, oxå den på Slagthuset. Där var en annan typ av kändisar, kockar! Som Mat-Tina och Tareq.


Var även på det där lilla varuhuset som öppnat i Malmö, Emporia tror jag det heter. Och det var.....förvirrande....och väldigt mycket affärer....och jävligt mycket folk! Lär ta ett tag innan man lärt sig hitta där, så det är väl bara till att börja träna på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar