lördag 3 januari 2015

Nytt år

Vet inte hur jag tänkte när jag inte la in om semester på klämdagen igår, antagligen inte alls, men jag överlevde och fick tillochmed gjort en del!

Ja nytt år är det ju....och alla verkar ta nya tag med saker som de vill förändra. Det tränas och dietas, yoga och lchf, 800 pass på 30 dagar, vita månader och sockerfria halvår....listan kan göras lång. Och alla delar med sig av sina framsteg på sociala medier. Och jag hejar på dom allihopa!! Jag hoppas alla verkligen lyckas med sina mål! Och att just målen är deras egna, inte för att visa andra hur duktig man är. Visst känner jag igen mig, jag var/är likadan, checka in på gymet på fejjan, länka upp hur långt man promenerat, insta från omklädningsrum...jag är likadan! Jag vill höras alla glada hejarop, visa alla hur duktig jag är, men sen då...?? När jag inte pallar längre? Då var det inte så himla kul...då vill man inte se alla andras framgångar. De som härdar ut och fortsätter, kan de inte bara ta och försvinna från sociala medier?? Eller är det kanske jag som ska avsluta mina konton istället kanske?? Så är det nog!



Nåja...nog om det nu och över till viktigare saker, ansiktsvatten!! Fick denna flaskan i min senaste Glossybox, och den är riktigt bra! Är inget fan av ansiktsvatten annars men denna var en höjdare! Huden känns mjuk och återfuktad efter, det har jag inte upplevt av någon annan sort  tidigare. 

Och så vill jag ha en klapp på axeln för min matlagning ;) köttfärspaj!  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar