torsdag 1 april 2010

Feber


Ja riktigt hög kraftig feber har jag!!! Resfeber haha!!! Ja så här mycket (se bilden) har jag packat hittills....INGENTING!!! Ser väl bra ut?? Var uppe och tvättade 7 (!) i morse och var helt slut. Slocknade mellan maskinerna hela tiden och vakna med ett ryck och trodde jag hade försovit mig. Det gjorde jag säkert 4 gånger så nu känner jag mig helt tom i huvudet! (Kommentarer på det, tack!). Nu sitter jag med kaffe och försöker vakna till liv. Måste växla pengar och SEN skall jag packa! Skall nog laga lite god mat idag oxå, för det lär man faktiskt sakna när man är borta, hemlagad mat. SEN skall jag packa! Någon som vill komma hit och packa till mig??

1 kommentar:

  1. Hahaha ..... du bad om det ...... huvudet o resväskan är lika tomma :) ..... jag kan hjälpa dig packa: släng i 2 tröjor, ett par jeans, en kofta, strumpor och underkläder, KLART!/A

    SvaraRadera