onsdag 21 april 2010

Onsdagsmys











Haft en tråkig huvudvärk i två dagar, men den gick lagom över till ikväll när jag och Peter gick ut och åt en god middag på Atmosfär. En trevlig restaurang som har ett koncept där alla rätter kostar lika mycket (eller lite om man tycker det låter bättre). Dem är större än en förrätt och mindre än en huvudrätt och mycket goda. Vi tog musslor, sen tog jag kalvbräss (hm ja jag vet att jag gillar udda mat) och det var såååå gott. Mört inne och krispig panering runtom. Peter tog hängmörad ryggbiff som var så mör så han kunde skära den med smörkniv. Till detta gott franskt vin. Till dessert tog vi deras "snickers Atmo style" som är en himla god variant av just snickers. En trevlig kväll, och när vi kom hem så har Emma plockat undan i köket och röjt undan. Hur glad blir man inte då!?





Och ni som undrar hur det gått med skolan så har de INTE hört av sig än! Har mailat dom idag........

1 kommentar:

  1. Inte fel att mysa på en onsdag ..... men kalvbräss ?? Ja ja ... jag har inte provat det så jag kan inte uttala mig :) ..... Duktiga Emma!! Dumma skola!!/A

    SvaraRadera