måndag 19 april 2010

och helgen va bra?

Mitt hembiträde från nåt utlänskt land

Bengt och Fille kollar fotboll

"Fransisco Latin Lover"


så låter det nog i alla fikarum i hela Sverige varje måndag. haha inte särskilt orginellt, men väldigt artigt! För visst är det så att våra helger skall bara vara helt toppen, med umgänge, god mat, restaurangbesök, biobesök och stortstädningar. Och så skall man sitta där varje måndag och berätta hur bra det var, hur mycket man hannt med och hur god middag man åt. Vår familj har väl aldrig passat in i detta mönstret, vi är lite tvärtom. Jag uppskattar mer lite avkoppling mitt i veckan faktiskt, en god middag, lite vin och andra roliga saker, får gärna ske mitt i vardagen, när man som mest behöver det. Men igår söndag var vi lite normala, vi hade våra vänner över på middag, (samtidigt som vi tvättade=inte normalt), och vi kom fram till att vi numera går under namnet; Dysfunktionella La Familia! Vi är 10 medlemmar, för även om en har försökt att fly, ända till Umeå så kommer han inte undan oss ;) Förresten GRATTIS Johan (tror inte du läser min blogg), men har pratat med dig idag och påmint dig om ditt ursprung och din stödfamilj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar