tisdag 15 juni 2010

60 års firande

Mmmm gott
NAW söt

Filé i mängder

Axel och Evelina

Farmor & Jag

God mat

Födelsedagsgrisen

Idag fyllde min svärmor 60 år! Kan ni tänka er att jag har en sån ung svärmor ;) Så det bar iväg till jobb tidigt så jag hant med att arbeta några timmar. Sen hämtade Peter mig och vi köpte blommor. Sen åkte vi hem till henne och grattade henne, först av alla! Hon bjöd på lite god frukost, sen behövde vi alla iväg igen på vars ett håll, hon skulle själv på lunch med sin syster. Sen på kvällen så var det bokat bord på Rådhuskällaren. Så där åt vi fliéfrossa tills vi nästan själv fick frossa ;) GOTT! Efteråt så fick hon och Stefan en sängfösare hos oss innan Peter körde dom hem. Hoppas hon blev nöjd med din dag! Hurra, hurra, hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar