onsdag 30 juni 2010

genom mina bruna...

På kvällen var det dax för fotboll, Spanien-Portugal. Eftersom mina Portugisiska vänner befinner sig i Portugal så vågade jag nu heja på Spanien, som är mina favoriter egentligen. Men det vågar man ju inte säga högt när de hör....Lite gott framför TV:n och tillsist vann Spanien!! Hehehe ;)) Både min dricka och skål matchade Spaniens färger ;))


Skall nog göra en insats på att klippen den fina Myrten växten Peter fick på sin födelsedag. Skall nog först läsa på lite på nätet hur man gör. Så jag återkommer med nytt foto när jag frisserat den.

Jag har tomater på min planta som jag fick av Marie och Sandra. Nu skall de bara bli röda och fina :))


Tittade in på Julia coh Emmas rum, deras fönsterkarm är verkligen pyntad och fin! Ni ser väl blomman, eller rättare sagt kaktusarna??

1 kommentar: