torsdag 7 juli 2011

Packad och klar




Ja nästan i alla fall, det krävs ju inte så där stor packning när man ska på hårdrocksfestival, känns som man kan lämna somriga blommiga klänningar hemma.....det mesta som ligger i väskan är svart! Känns som ett säkert kort ;)) Man vill ju liksom inte sticka ut...det gör vi ju redan bara genom att vi antagligen höjer medelåldern på festivalen med 20 år!!




In Flames är det band jag ser mest fram emot att se (igen). Men även så klart Dead by April och Mustasch. Det stora lockbetet, Slipknot, hoppas jag har en riktigt bra show som kan roa mig, för deras musik tycker jag är lite sådär.




Tror att vi får en toppenhelg i Stockholm!! Jag är förväntansfull :))

1 kommentar:

  1. Känner inte igen något band alls .... mustasch är det inte det män har i ansiktet?? Hoppas ni får jättetrevligt!!

    SvaraRadera