söndag 31 juli 2011

Partyturné

Första stoppet på min och Peters Partyturné var hos Jennie och Peter i Trelleborg. Vädret var gråmulet men inne hos dom fanns det gott om både värme och glädje. Vi bjöds på gott grillat och lite att dricka till. Jag var lite oroliga att jag skulle få äta bäver eller myror, men om det var något av det så smakade det gott i alla fall ;) Kanske marinaden dolde vad det egentligen var ;)??


Simon leker Lucky Luke (heter han så?) med Peter



sen var det dax för oss partyprinsessor att gå in i dimman ;)


blåa drinkar hjälpte till....


Jennie har många poser på sitt turné program ;)



och vi blev bara snyggare och snyggare.....


våra gruppbilder slår det mesta


jag skrattar så jag nästan kissar på mig



SnyggJennie övar på dansen ;)



Det blev sängdax vid halv fem på morgonen...så det var väl helt ok att vi sov till halv tolv nästa dag;) Och då bjöd värdparet på god hotellfrukost innan vi tackade för en, åter igen, trevlig vistelse hos dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar