tisdag 11 oktober 2011

Tjuvholt

Okärt barn har många namn, Tjuvholt eller Ljugholt, det är bara till att välja för S´s partiledare! Det som gör mig mest upprörd är att S-ledning står bakom honom! VA?! Lägg ner! Det kan inte spela någon som helst roll att partiet inte har någon annan som kan ersätta honom, ska man bara för det tillåta fuskande, ljugande människor sitta kvar på sina positioner? Nää! Verkligen inte! Om man inte har en ny naturlig partiledare så kanske man ska ta sig en rejäl funderare vad ens parti står för. Då kan man kanske inte driva att parti när man inte har någon som kan representera deras politik. Och att han inte själv kommer på tanken att ta en "time-out" som hans förra kollega Mona fick göra när hon köpte Toblerone, tror jag beror på att han är man. En kvinna ber om ursäkt och drar sig tillbaka och slickar sina sår, en man skyller på någon annan och sitter kvar! Och OM han, Tjuvholt nu skulle läsa min blogg så har jag ett tips: AVGÅ!

PS. För er som undrar så är jag sosse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar