söndag 11 december 2011

EFIT 10 dec

Tog en rejäl sovmorgon så första fotot är 12.30 när jag kritiskt granskar min garderob inför kvällens julfest hos Jennie & Peter


13.30 hoppar jag in i duschen


14.30 är det dax att röja i köket


15.30 står det mellan 2 outfits, klänning eller byxor..?? Byxor blev det (som vanligt)


16.30 är det dax att slå in julklapparna som skulle tas med på julfesten

 17.30 värmer jag upp med lite musik och vin innan avfärd till Trelleborg

 18.30 är vi på plats och minglar med Sandra & Kalle

 19.30 äter vi god mat och umgås

 20.30 får det vinnande laget (mitt lag då asså!!) i frågekrysset börja äta av gottebordet

 21.30 öppnar värdinnan sin ena julklapp som innehöll snoppljus (!). Hon ser inte helt nöjd ut....kanske har det med storleken att göra....

 22.30 så påbörjas fjortisfotografering på hög nivå, o de e sant!!

 23.30 är karriiååkeen igång, riktigt skönsång framfördes o de e en tolkningsfråga!!


00.30 käkar Jennie tomteluva (?)....eehhh

 och sista fotot är 01.30 och Jennie dansar loss!


Sen bar det hemåt för oss, och TACK till värdparet för en mycket trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar