onsdag 7 juli 2010

heja spanien


Om en stund gäller det, Spanien skall ta sig till VM final (hoppas jag). Tror det kan bli svårt för dom att slå Tyskland men jag hoppas...för de där tyskarna är ju egentligen inte bra! Deras målvakt har stått 10 landskamper medan Casillias har stått över 100 (!), så bara där borde det vara avgjort.

Middagen är avklarad, snabbmakaroner och färdiga köttbullar, mums. Ja allt funkar när man är hungrig. Men jag hinner nog med att laga en middag till efter matchen, för vid den tiden brukar barnen bli hungriga igen.

Jag har hunnit putsa vår balkongdörr. Fick lite kommentarer om den sist vi hade gäster, så nu är de välkomna att komma och titta. Det blev inte mycket bättre, eftersom glaset är helt repigt, men en förbättring blev det i alla fall.

Jag hoppas ni gissar på min fråga vad som hänt i Julia och Emmas rum! hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar