fredag 2 juli 2010

Lyx


Igår flexade jag ut tidigt (igen) för att hinna med ett par timmer i solen, för sen på kvällen skulle jag ut och äta med min mamma och syster. Vi åt på Carib kreol, som ligger vid Möllan. Ett avslappnat ställe som serverar karibisk mat och drinkar. Mycket gott var allt vi intog under kvällen, både i fast och i flytande form. Kommer absolut att gå dit igen!
Ser ni Annettes fingrar? Hon kunde knappt bärga sig hahaha

Idag fredag var jag "annandagpingstledig", tyckte det var en perfekt dag att fira denna högtid ;)), så efter en härlig sovmorgon så väntade några soltimmar i trädgården. Jag gjorde faktiskt lite nytta oxå, för jag tvättade samtidigt. På kvällen skulle alla barnen på sina håll, så Peter och jag passade på att njuta av lite gott på balkongen i Italiensk anda. Öppnade fönstret så jag samtidigt kunde se när Brasilien åkte ut från VM, mot Holland (!). Som sagt, det är skrällarnas VM.


Snart är det dax för nästa match, och då väntar soffan, lyx!








1 kommentar:

  1. Nästa gång du går dit så glöm inte skottsäkra västen :)....ikväll har du väl öronpropparna i?.

    SvaraRadera