måndag 10 januari 2011

Back

Så var det måndag efter en veckas ledighet och man hade lite jobb som väntade på en på kontoret....men dagen gick fort i alla fall.



Efter jobb skulle jag och Peter få massage, och jag längtade så efter att få en skön massage i nacke eller skuldror. Det var på Hälsoteket och de som masserade var under utbildning, men det skulle bli så skönt ändå tyckte jag, de måste ju ändå kunna en del, oxå skulle det ju finnas lärare med hela tiden. Vi fick vår massör och gick in bakom ett skynke i en stor sal. Massören började ta lite uppgifter om mig och så säger hon: "Ja då kan du ta av dig byxorna och ligga ner på rygg"!! Jaha!! Det var bensmassage, på framsidan (!!!) dessutom, som stod på schemat idag!! Det har jag aldrig varit med om innan och ingenting jag längtar till fler gånger i heller!! Nej tack!! Nu har vi bokat ny tid till på onsdag igen, och jag lovar att är det benmassage igen så tackar jag för mig och väntar i bilen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar