onsdag 26 januari 2011

Dax att börja med delade sovrum???

Jag trodde inte att man skulle behöva vara rädd när man sover men tydligen...Inatt vaknade jag av att jag fick världens smäll på mitt knä, antingen av ett ben eller arm....lite svårt att avgöra det så i mörkert när man ligger och vrider sig av smärtor!! Samtidigt väser Peter "det var ett jävla snarkande"!! Jaha!! Nu slår han mig oxå!! När jag nu dagen efter tar upp detta så minns han ingenting!! OM jag nu har snarkat överhuvudtaget är ju frågan?? Tvivlar starkt på att jag snarkar...det är nog bara i Peters drömmar....Och eftersom vi inte har fler rum i lägenheten så får jag ta och skaffa mig en hockeyutrustning med knäskydd och hjälm! Klubban kan jag ju ha och slå tillbaka med ;))

1 kommentar:

  1. Det verkar ju fara för livet när man delar sovrum m Peter ;)

    SvaraRadera