söndag 17 april 2011

Marlene 92 år

Idag fungerar inte vänster vad alls. Men det känns ganska bra att den är stenhård som om jag har kört värsta träningpasset medans jag bara legat i sängen (och försökt sova medan musklerna rycker hela tiden). Kan inte hela kroppens muskler fungera så? Hoppas det släpper lite, för ikväll skall Peter och jag ut och äta, och att halta fram som Ringaren i Notredam är inte särskilt romantiskt. På tal om romantik så hittade jag denna söta klänning i veckan, lite solbränna först sen så sitter den som en smäck ;) När jag ändå snöade in på den färgen så tog jag en tröja också. Båda är köpta på Kappahl.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre Snart! Så snygga kläder!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan se dig framför mig bärandes den klänningen på midsommarafton... Söt som socker!

    Krya på benet hörru du!

    SvaraRadera