måndag 13 juni 2011

Hört av sonen, eller jag jagade honom så han blev orolig och undrade varför jag sökte honom..

Fick för mig att ringa sonen (som är i Turkiet med 4 kompisar, om nu någon missat detta!!) igår kväll....detta hade vi inte bestämt att jag skulle göra...men jag ringer...och inget svar får jag såklart!! Så då skickar jag ett glatt sms att jag bara "ville höra hans röst", så han kunde svara på det när han kom hem på natten, tänkte jag. MEN ungdommar tänker inte som vi, vuxna hyperstirriga, överbeskyddande mammor. Så hela natten har jag legat och oroat mig och undrat hur lång tid det tar innan Turkisk polis hittar mig...osv....osv. Så på förmiddagen skickar jag iväg ett nytt sms, nu låter det mer "VAD HÄNDER???". Då ringer sonen (så klart) och undrar vad det är med mig.....och det undrar jag med....ibland!

1 kommentar: