onsdag 15 juni 2011

Uppdatering

I söndags ville Peter åka och "fika". För honom kan detta betyda allt från en glass till tre rätter på Savoy. Det blev något mittemellan....sen lunch på Fridays. Denna rätt måste jag rekommendera, Chicken Quesidillas (tror jag det stavas). Var så himla gott!!

Igår firade vi farmor som hade födelsedag. Vi tog henne till "vårt" sushi-ställe, och hon gillade det. Hon åt ifs kycklingspett med ris, men hon fick lite smakprov av oss andra på vad sushi är. Jag testade något nytt, friterad sushi! Det var gott, men ovant att äta varm sushi.




Här spanar hon in Peters sushi....



Sen har vi fått ett nytt husdjur här hemma.....han går under namnet "Pingu", visst är han söt!




Jo en sak till...... det blir ingen operation!! Mitt diskbråck har äntligen börjat spontanbacka!! Nu väntar träning, så får jag hoppas att det fortsätter på rätt håll!! Känns såååå himla skönt!! Då kanske denna sommar blir bra ändå ;)) Jippiiieee



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar