lördag 11 juni 2011

Studentfirande!!

Så igår var det äntligen dax för vår första sons student!! Väntan och längtan har varit lång, men allt blev så himla bra. Men är det någon som behöver hjälp när det riktigt skiter sig vid ert studentplanerande så har jag alla kontakter ni behöver. Allt från ingen text på studentmössan till ingen transport till studenten....jag har nu alla viktiga telefonnummer!



Vi pyntade hemma



Sötaste ungen!!!




Glad och förväntasfull syster

Glad Philip utsparkad från sin skola



Stolt mamma som kastar sig runt halsen på sin son



Emma, farmor, mamma och studenten



Han blev väldigt glad för sin fina transport...



Glada killar





Inlastning




och iväg det bär genom Malmös gator och torg



Förväntansfull....



Glad student tar emot alla gäster



Studenten får mat (och dryck) i magen



Gäster och massor med god mat (som jag var helt oskyldig till)



Sandra hugger in



Finaste Cupcakesen



Annette, mamma (kocken), Christian, Jennie och lite lite av Lennarts hjässa






kan man äta blomma?????



....jag provar!!!!







Jag hoppas att Philip fick en underbar minnesvärd dag! Det känns som han blev jättenöjd. Tack till alla gäster som kom och uppvaktade honom! Och tack till mamma och Lennart för den goda maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar