tisdag 14 september 2010

Mysigt värre

Idag började målaren att spackla och förbereda inför målningen. Så nu är hela köket och hallen tomt, och det blev så mysigt att ha köksbordet inne i vardagsrummet! Det passade bara så himla bra! Och vem har sagt att man måste ha stolarna runt bordet?

Jag tycker att de passar mycket bättre vid skänken som numera också står i vardagsrummet.

Målaren har också gjort fint med sina saker. Imorgon börjar målandet, på torsdag hämtas luckor och garderobsdörrar. På fredag kommer golvkillarna och de sa att golvet hinner bli klart på en dag. Så det verkar ju gå ganska fort ändå. Men luckorna får vi vänta på tills början på nästa vecka.

När jag ändå håller på att gnälla så har jag blivit förkyld!! Jättesnuvig och huvudet dunkar. Har tagit nässpray en (!) gång och är redan beroende!! Oxå har jag tio stora myggbett nere på anklarna, och jag som satt och sa till mamma i söndags att hon borde ha tjocka strumpor när hon vet att hon alltid blir stucken där nere, men det var tydligen mig de var ute efter.


1 kommentar:

  1. Du kan tipsa "Home-make-over" om ditt förslag, jättemysigt ..... du får krya på dig!!

    SvaraRadera