söndag 12 september 2010

Tålamodstest

Nu i veckan så skall renoveringen av vårt kök och hall här hemma påbörjas!! Och jag håller redan på att bli galen!! Jag HATAR det!! Det står grejer överallt och det kan det göra annars oxå men nu är det en massa kartonger, skit och verktyg. Men klagar jag så säger alla bara "men tänk så fint det blir sen", mer jag skiter i!!?? Nu skall mitt hem se ut som ett slagfält i en månad typ, här skall komma en massa nonchalanta hantverkare och dessutom skall vardagen fungera....spännande!



Här blir "fix-hörnan" för oss flickor.



Skorna bor på balkongen för de kan ju komma att behöva användas (hela IKEA påsen e full men inte med mina)



Peter bidrar med sin egen installation i temat "verktyg som är bra att ha framme"


Teknikens under




Mysstämning även i sovrummet. Undra hur många gånger jag kommer att vakna och skita på mig för jag tror att fläkten under soppåsen är en mördare!!

1 kommentar: