tisdag 12 oktober 2010

All sport e kul...

Det vet jag att jag inte är ensam om att tycka, min syster håller oxå med. Men att vi två kärringar springer för att glo på det mesta som rör två lag som tävlar mot varandra är nog lite udda. Igår stod handboll på programmet, tog ett tag innan vi begrep vilket lag som var vilket. Men sen gick det som tusan, en massa mål blev det för HK Malmö, alltid kul att se vinst för hemmalaget.


Mörkläggning innan hemmalagets entré, lite kusligt ;)

Gruppkram för HK.
Roligast att titta på var "handdukskillen" i HK. När det var timeout så var hans uppgift att dela ut ett visst antal handdukar till spelarna. Men de var inte så jätteintresserade när de stod och taktiksnackade i ring. Men då KASTADE han handdukarna på dom! Vissa lite fint på axeln, andra mer upp i ansiktet på dom. Hade han sen en över så TORKADE han dom mitt i nyllet med den!! Hahahaha han va bäst

Min syster tar gott om tid på sig att ta upp nycklar, stoppa ner nycklar, få upp alla 78 låsen på speedy, ta på vantar, snurra fast alla 78 låsen, öppna väskan, stänga väskan osv. Så när vi var klara att gå så hade tillochmed spelarna hunnit duscha och åkt hem ;))


2 kommentarer: