fredag 8 oktober 2010

visst är jag en överlevare?

Såg Robinson igår, och Paulo Roberto säger att detta årets upplaga kommer att vara det värsta någonsin. Fattar inte hur man kan vilja vara med i det programmet. Jag skulle aldrig klara det! De äter typ bara kokosnötter, och jag står knappt ut med att dricka en ljummen Piña Colada. De blir bitna över hela kroppen av diverse kryp och bara jag fick tre myggbett i somras så fick jag panik. De sover på sanden, de måste stå ut med en drös främlingar som alla är helt övertygande att de kommer att vinna hela skiten. Och med dom skall de tävla och försöka vinna tävlingen oxå för att få det fina priset av en: Fiskekrok (?) Om man funderar på att pierca sig så kanske man får användning av en krok, för det finns ingen möjlighet att de får någon fisk när de typ lever i vattnet för det är så varmt, och för att slippa stå ut med stanken av varandra. Nej tack, inget för mig!

Nya krukor hittades igår, blev bättre...

Klocka inhandlad och uppsatt, så nu måsta man komma i tid igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar