onsdag 20 oktober 2010

Golvad

Igår var det dax för golvläggning hos Miranda/Holmgrens, de fick iochförsig bakläxa av inspektören Peter på målningen, men han gick ändå med på att lägga golvet OM Alice målade väggarna en gång till. Jag sätter 1000 spänn på att hon INTE gör det!

Fick min "nygamla" tavla igår. Texten hade jag på en annan ganska skabbig skylt innan, men nu när vi fick fint i köket så ville jag ha texten på något nytt, och en kollega gör dessa fina tavlor med text, så jag bad henne göra denna till mig.

Jag är ju mer konstnärlig än jag är händig, så medan de andra la golv så gjorde jag en fin sol som lyser upp ;))


Peter tittar på när Pjodden jobbar............


Peter tittar på när Pjodden och Alice jobbar


2 kommentarer:

  1. du har så rätt så - d blir ingen 3:e målaromgång :P

    SvaraRadera
  2. Peter ser ut att kunna ha målat om själv ..... verkar sysslolös ;)

    SvaraRadera