torsdag 21 oktober 2010

Riskbedömning

Jag har gjort en riskbedömning på hur farligt det är för mig att ta mig till och från jobb, jag kom fram till att det är HÖG risk! 1.Jag är ganska mörk, iallafall hår och ögon sen är jag jätte blek nu men det är ju alla när det är höst. 2.Jag åker buss, och då oftast 8:an. Och en snabbt rekad runda visar att det finns buskar vid alla 8:ans hållplatser. 3.Jag bor på Lindängen. Jag sa detta till min chef, för jag vill ju inte åka till jobb med lilvet som insatts! Jag tyckte kanske att det var bäst att jag blev hemma, eller möjligtvis få privatchaufför till och från jobb, med livvakt! Och skyddsutrustning! Men han tittade så konstigt på mig....precis som han inte förstod att jag menade allvar! Idag skall jag prata med skyddsombudet eller heter det skjutombudet?

1 kommentar:

  1. Hahaha ...... detta tycker jag absolut att du ska gå vidare med :)

    SvaraRadera