tisdag 5 oktober 2010

Inga spridda skurar

Jag är kanon på att planera! Verkligen! Jag gillar ju struktur, och att ha koll på läget, så min almanacka är min livlina. Inte bara så att jag då skriver ner allt som skall hända jag har också alla viktiga lappar, brev, bankdosan osv i den. Men vissa veckor känns inte helt rättvisa...nedan syns denna vecka som känns ganska full, inte så att jag kommer att sitta och rulla tummarna precis, det finns och göra båda dag som kväll.

Sen här nedan har vi då nästa vecka.....känns ju ganska lugnt eller tråkigt om man nu tycker det. Planera är kul men att fördela är tydligen något jag måste jobba på, förbättringspotential som är ett så modernt ord idag...

2 kommentarer:

  1. Den 16:e kan du skriva in Ldb´s sista match, för då ska vi fira guldet :)

    SvaraRadera
  2. Såg att du skrivit hockey ikväll! Bra ju!
    Jag har biljetterna!

    SvaraRadera