måndag 16 maj 2011

Depp

Ja detta är ett sånt där tråkigt, gnälligt inlägg som du lika bra kan hoppa över att läsa, mig kvittar det. Bryr mig inte, jag skriver av mig för att jag behöver det, och då blir det här på bloggen. Jag önskar inget ömkande eller puttinuttande, eller uppmuntrande ord om att allt kommer att ordna sig snart, nej tack! Jag är bara så jävla trött på detta nu!! Jag är så himla less på att ha ont! Jag vill för tusan kunna ta på mig mina strumpor själv, och torka min fot när jag har duschat. Jag vill få tillbaka känseln i tårna, foten, vaden och låret! Jag vill inte ta medicin hela tiden för att ändå bara tänka och räkna timmarna tills jag får ta nästa dos. Jag vill kunna sitta ner och äta, sitta och titta på TV, sitta och läsa tidningen, sitta framför datorn, sitta på toa!! Jag vill kunna sova på natten. Mitt förstånd vet om att detta kommer att gå över på något sätt, men just nu skiter jag i det, jag är så trött på detta NU! Jag vill inte vara här hemma längre. Jag vill funka!! Jävla skit!!

2 kommentarer:

  1. jag älskar dig mamma. <3

    SvaraRadera
  2. Jävla skit! är passande ord. Sånt där kan ju ta knäcken på förståndet även för den bäste... Jag hoppas att det där "på något sätt" kommer snabbare än du tror.
    KRAM.

    SvaraRadera